For nylig blev vi kontaktet af en sød kunde, som havde en lidt anderledes forespørgsel, end vi er vant til. Hun spurgte, om lookfantastic kunne være interesseret i at støtte op om et velgørenhedsevent for Kræftens Bekæmpelse. Det takkede vi straks ja til!
Eventet blev afholdt af Bjarmi Isheste i september – 12 minutter efter der blev åbnet op for tilmeldinger, var der allerede udsolgt! Til eventet havde arrangøren organiseret et lotteri med præmier fra en lang række virksomheder, heriblandt lookfantastic. En heldig deltager fik et 3-måneders Beauty Box abonnement med hjem fra lookfantastic, og alt i alt samlede eventet 70.791,29 kr. ind til Kræftens Bekæmpelse!
Vi siger tak til Bjarmi Isheste for at arrangere eventet samt involvere os i en god sag – og ser frem til forhåbentlig at deltage igen næste år.
Fokus på velgørenhed og kræftforskning
Her i efteråret er vi ikke de eneste, som sætter fokus på velgørenhed og kræftforskning; denne måned er der særligt fokus på bekæmpelsen af brystkræft, både hos organisationer som Støt Brysterne og mange virksomheder – også indenfor skønhedsverdenen. Blandt andet Look Good Feel Better, Mama Mio og ghd støtter op om forskningen og sætter fokus på brystkræft med Limited Edition pink skønhedsprodukter:
Mama Mio
Mama Mio Pregnancy Boob Tube Breast Cancer Awareness Edition er en Limited Edition variant af deres populære brystprodukt egnet til kvinder før, under og efter graviditeten – 100% sikker for både mor og baby. Behandlingen er nærende og beroligende, med ingredienser som botaniske ekstrakter og økologiske omegaolier. Desuden indeholder den antioksidanten CoQ10, som booster hudens elasticitet og holder huden fugtet. Mama Mio donerer over 80.000 kr. til kræftforskning hvert år.