Refundering og Returnering

Vores returneringspolitik

Vores returneringspolitik er en del af, og skal læses sammen med, vores Vilkår og Betingelser af salg. Vi forbeholder os retten til at ændre i Returneringspolitikken når som helst. Disse returneringspolitikker var sidst opdateret 13/08/2014.

Det er vigtigt at du tjekker din ordre eller vare ved modtagelsen og altid før brug. Hvis der opstår fejl eller problemer skal disse altid rapporteres til os med det samme så vi kan undersøge dem.

Før du forsøger at returnere en ordre skal du kontakte vores kundeservice team for at få dit autoriserings nummer. Uden dette nummer kan det være svære at gennemføre din returnering, hvilket kan betyde at det kan tage længere tid.

Dine Juridiske rettigheder

Vores Returneringspolitik påvirker ikke dine juridiske rettigheder.

For mere information om dine juridiske rettigheder, besøg venligst stedet for det statslige retsinformationssystem: UK Government's website at: https://www.retsinformation.dk.

Ret til Annulleringl

Du har ret til at annullere denne kontrakt indenfor 14 dage unden begrundelse.

Annullerings perioden vil udløbe efter 14 dage fra den dag du, eller tredje part andre end kureren, har fysisk modtaget varen.

For at benytte retten til at annullere, skal du informere os om din beslutning om at annullere denne kontrakt ved brug af en klar erklæring (f.eks. ved valg af den nødvendig funktion i din konto eller et brev sendt med post). Du kan gøre brug af eksemplet på en annullering metode nedenfor, men det er ikke påkrævet.

Forsikre venligst at varene du returnerer ikke åbnet og er i original emballage. Uønsket varer skal være i uberørt tilstand med alle lukninger intakte.

Følger af Annullering

Hvis du annullere denne kontrakt, vil vi refundere alle betalinger som vi har modtaget fra dig, inklusiv leveringsomkostninger (undtagen omkostninger ved valg af en leverings metode dyre end den billigste standard leverings metode tilbudt af os).

Vi kan reducere i refunderingen i tilfælde af værditab på vare, hvis værditabet er et resultat af unødbendig hantering af dig.

Vi vil refundere dig uden forsinkelser og ikke senere end:

(a) 14 dage efter den dag vi modtager vare(n) fra dig, eller

(b) (hvis tidliger) 14 dage efter den dag du har forsynet os med bevis på at du har returneret varen(e); eller

(c) hvis der ikke var varer involveret, 14 dage efter den dag du har informeret os om din beslutning om at annullere kontrakten.

Vi vil refundere dig ved brug af samme betalings metode brugt til købet i første omgang, medmindre andet er blevet tydeligt aftalt. Under alle omstændigheder, vil du ikke skulle betale for gebyre ved refunderingen. Du bliver nødt til at afholde de direkte omkostninger ved returneringen af varen(e).

Model Annullerings Formular

Til: The Hut.com Limited, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath, Cheshire, CW9 7RA.

Jeg giver hermed tilkende at jeg annullere min kontrakt af salg af følgende vares:

Bestilt den:

Ordrenummer:

Navn på kunde:

Adresse på kunde:

Underskrift af kunde (kun hvis sendt på papir):

Dato:

Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en forkert vare?

Vi har høje standarder når det drejer sig om at pakke din ordre, men fejl kan opstå fra tid til anden. Accepter venligst vores beklagelse hvis du har modtaget en forkert vare. Som del af vores kunde behandlingspolitik, gør vi vores bedste til at løse dit problem hurtigst muligt og med så lidt besvær som muligt.

Vi vil se på hver enkel sag enkeltvis når det gælder returnering af produktet, i nogle tilfælde vil vi forlange yderligere information såsom billeder så vi på bedste vis kan evaluere hvad der skal ske fremad rettet. Vores mål er at levere de bedste løsninger til dig hurtigst muligt.

Hvad skal jeg gøre hvis min vare er beskadiget?

Selvom vi gør alt for at undgå at beskadig din vare ved forsendelse kan der opstå problemer. Accepter venligst vores beklagelse hvis du har modtaget en beskadiget vare.

Vi beder dig ikke at afvise levering, accepter varen(e) og kontakt os med det samme. Hvis du afviser levering kan resultere i forsinkelser i returneringen af pakken.

Du kan kontakte os gennem din konto ved brug af “online message centre”. Vedhæft venligst, bileder du har af skaden, til din besked. Vores personale vil undersøge oplysningerne og tilbyde den bedste mulige løsning på dit problem.

Hvordan rapporterer jeg en fejl på mit produkt?

Accepter venligst vores beklagelse, hvis du tror der er en fejl på din vare, vi tager alle klager om kvaliteten på vores varer meget seriøs og vil bliver nødt til at undersøge fejlen nærmere.

For at gøre dette beder vi dig kontakte os gennem din konto ved brug af “online message centre.” Giv os venligst oplysninger om fejlen og hvis muligt vedhæft et billede til din besked.

Hvis du rapporterer om et problem med et GHD produkt, kontakt venligst GHD direkte gennem følgende link: www.ghdhair.com/customer-care/returns.

Hvordan arrangerer jeg en returnering?

Kontakt venligst vores kundeservice team for at arrangere din returnering.

Vi skal bruge oplysninger om dit ordrenummer, varen do vil returnere og begrundelsen for returneringen. Når vi modtager disse oplysninger vil vi give dig dit unikke returnerings autoriserings nummer og al nødvendig information for at arrangere returneringen.

Pak venligst varen sikkert og vedlæg din returneringsformular inden i pakken.

Når du sender pakken skal du få en kvittering på at pakken er sendt til os. Uden denne er det ikke muligt for os at refundere dig eller erstatte varen, hvis pakken bliver væk i posten. Hvis du forespørger en erstattingsvare og varen ikke er tilgængelig længere, vil vi refundere dine penge tilbage til den konto du betalte med for varen i første omgang.

Vare du har accepteret og derefter sendt retur til os er dit eget ansvar indtil vi modtager varen på vores lager. Sørg derfor venligst for at sende din vare med en kure, som kan forsikre værdien af varene.

Refunderer i mine omkostninger ved afsendelsen af min returnering?

Vi vil med glæde refundere omkostninger forbundet med returneringen af en vare, hvis returneringen er pga. Af en fejl lavet af os. For eksempel:

- Hvis vi har sendt den forkerte vare

- Hvis varen er beskadiget eller har en fejl

- Hvis du returnere en erstatsningsvare du ikke ønsker at beholde

Vi vil ikke refundere returnerings omkostninger for en vare som du ikke ønsker eller ikke længere har brug for. Disse omkostninger skal du selv dække, igen vi anbefaler dig at bruge en kure, som kan forsikre værdien af dine varer.

Vi vil ikke refundere returnerings omkostninger for en vare, som er rapporteret beskadiget eller med felj, hvis dette ikke er fundet i testprocessen af varen. Omkostninger forbundet med at sende varen tilbage til dig vil afhænge af varen og vil blive kommunikeret til dig, når testprocessen er blevet afsluttet.

Klager

Hvis du ikke er tilfreds med måden vi har håndteret returneringen eller erstatsningen af en vare, vil vi gerne høre fra dig. Vores mål er at løse problemet for dig og beder dig venligst kontakte vores kundeservice på at feedback@lookfantastic.dk eller via brev på: Customer Service Department, Lookfantastic, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.